Coraz więcej sklepów Market Plus
Coraz więcej sklepów Market Plus
O trzy kolejne placówki handlowe wzbogaciła się sieć Market Plus. Sklepy w Turobinie i Rejowcu Fabrycznym na Lubelszczyźnie oraz w Zwoleniu na Mazowszu świadczą o rosnącym zainteresowaniu tym formatem.
Dwie decyzje, dwa Markety Plus, jedna bizneswomen
Gdy inni przedsiębiorcy zajmujący się handlem detalicznym w Polsce z uwagi na trudną sytuację geopolityczną zwalniają – ona przyśpiesza. Mowa o Katarzynie Podolak Dąbkowskiej, młodej i ambitnej przedsiębiorczyni z Lubelskiego, która zarządza już czterema dobrze prosperującymi sklepami, z których trzy prowadzi pod szyldem Premium Market Plus.
W drugim kwartale bieżącego roku zapadła decyzja o remodelingu marketu w Turobinie, czego pokłosiem było podpisanie umowy w ramach najwyższego w hierarchii konceptu franczyzowego Grupy Kapitałowej Specjał – Premium Market Plus. Nowa marka, nowa jakość wymusiły długo odwlekaną decyzję instalacji wiaty zewnętrznej na duże wózki oraz rozszerzenie stoiska piekarniczego.
Nie minęło kilka miesięcy, a pani Katarzyna podejmuje kolejną decyzję biznesową. Przejmuje sklep o powierzchni 300 metrów w Rejowcu Fabrycznym. Od pierwszego września rozpoczynają się prace związane z remodelingiem zewnętrznym i wewnętrznym sklepu, szkolenia załogi podyktowane wymaganiami konceptu Premium Market Plus, oraz nowego właściciela. Oczywiście we wszystkich tych pracach uczestniczą pracownicy Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep, właściciela marki Premium Market Plus.
W końcu 30 września 2022 roku w Rejowcu Fabrycznym następuje przecięcie wstęgi i uroczysty event otwarciowy. Od rana sklep odwiedzają rzesze klientów. Korzystają z promocji, degustują, rozmawiają z załogą oraz pracownikami Market Plus wspierającymi otwarcie. Na pytanie, czy widzą różnicę w wyglądzie sklepu, na stoiskach branżowych odpowiadają zdecydowane TAK. Zwłaszcza dział mięsny przyciąga ich uwagę. Nowy właściciel, nowa marka, nowa jakość. Pani Katarzyna pytana, czy nie wahała się w bądź co bądź w trudnym okresie, rozwijać biznes o kolejny sklep, odpowiedziała, że teraz uważa to za trochę dziwne, ale decyzję podjęła jednego popołudnia. Po prostu przyjechała tu i uwierzyła w ten sklep”.
Event w Rejowcu Fabrycznym trwał do godzin popołudniowych. Klienci opuszczali sklep z pełnymi koszykami, uśmiechami na twarzach, z upominkami i nagrodami przygotowanymi przez sieć. Od załogi Market Plus Pani Katarzyna dostała najserdeczniejsze życzenia, smakowity tort oraz przepiękny bukiet kwiatów.
Kolejna udana metamorfoza sklepu
W sobotni jeszcze ciepły poranek 17 września 2022 roku do rodziny sklepów Market Plus Grupy Kapitałowej Specjał dołączył kolejny podmiot. Tego dnia należący do Gminnej Spółdzielni w Zwoleniu market przy ul. Jagiełły przeszedł metamorfozę zewnętrzną i wewnętrzną. Ustawiający się od wczesnych godzin rannych pierwsi klienci mogli obserwować uroczyste przecięcie wstęgi przez prezesa GS Zwoleń Marka Chołuja, jak również uczestniczyć w poczęstunku złożonego z okazjonalnego tortu oraz lampki szampana. Jako że event otwarciowy poprzedziła akcja marketingowa, od uroczystego otwarcia do późnych godzin wieczornych nie brakowało stałych i nowych klientów.
Pracownicy Premium Market Plus, koordynujący wydarzenie wraz z obsługą sklepu na ulicy Jagiełły mogli obserwować reakcje odwiedzających na zmiany, jakie zaszły we wnętrzu i na zewnątrz lokalu. Wszystkie wypowiedziane opinie były bardzo pozytywne, a liczni ciekawscy deklarowali częste odwiedziny sklepu podczas codziennych zakupów.
Oprócz upominków, poczęstunków, degustacji zorganizowanych dla zaproszonych mieszkańców głównym punktem programu uroczystego eventu było wręczenie nagród najlepszym klientom. Każdy telefon z zaproszeniem po odbiór nagrody spotykał się z zaskoczeniem, niedowierzaniem i słowami „dziękuję”. Nagrody tradycyjnie przekazywał prezes GS Zwoleń wraz z kierownikiem ds. Rozwoju Sieci Dorotą Łągiewską z PSH Nasz Sklep. Dziećmi, skuszonymi łakociami, balonami i upominkami opiekował się niestrudzony Ryś, maskotka PSH Nasz Sklep. Dzieciaki chętnie pozowały do zdjęć i odbierały upominki.
Nie trudno się domyślić, że udany event odzwierciedlił wynik kasowy sklepu, 100 proc. wyższy od klasycznej soboty.
Nowo otwartym sklepom, właścicielom i pracownikom życzymy wszystkiego, co najlepsze w życiu zawodowym, jak i prywatnym, a marketom wielu nowych klientów.